Lördag 23 maj


Igår såg vi också på Änglar och Demoner, eller rättere sagt jag och mamma såg på den. Vi i min familj har så olika åsikter så ingen ville se samma film som den andra, jag ville då se Änglar och Demoner (självklart får jag som jag vill :P), Henrik ville se natt på museet, mamma Män som hatar kvinnor, och pappa Star trek..hehe.
Änglar och Demoner var i alla fall JÄTTEbra! Till dig som ännu inte har sett det:
SE DEN!!

Nu sitter jag i alla fall och kämpar med Tratten (en uppsats i svensa som vi ska lämna in på onsdag). Det går inge vidare ska jag säga.

Glöm inte Phantom of the Opera ikväll på 2:an klockan 9, ska försöka titta så mycket som möjligt, har som sagt en upsats att skriva :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0