lite blandat

Okej, jag vet, jag är inte särskilt bra på att blogga, men jag gör mitt bästa! :) Nu är jag i alla fall 17 år!! X)
På Varborg var jag med lite människor, var både vid stora brasan vid ribby, och vid den på vårat område. Vid den stora var det faktiskt riktigt tråkigt, jag träffade inte någon jag kännde...Men jag vann en chokladask!! :)

...och såg sebastian Karlsson (ni vet, från Idol) hålla "vår-tal"


I fredags var jag, Amanda, Frida, My, Miccis och Millis på Humorgalan, på Cirkus. Det var jättetrevligt, och roligt. Och vi såg lite celebriteter. Bland annat sjöng Måns Zelmerlöw en song i slutet.


Imorgon blir det lite mer bilder och sånt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0