tisdag 24 mar

Nu är jag hemma igen! Ämm, mitt tal...ja, det sög. Men jag överlever. Nu äre bara romananalys, energi-uppgift, och dataprov kvar, för nu i alla fall. Åh, juste, nästa vecka ska vi ha nationellt prov i engelska, är så himla nervör inför det, hoppas att det kommer att gå bra.
 På ped-led:en (pedagogiskt ledarskap) idag så hade Pippi dans, vi har ju börjat med egna lektioner, men det va dans då, det va jätteroligt, tyckte jag, även fast ragga kanske inte riktigt är min stil. Nåväl, nu ska jag plugga tänkte jag.


                                          Glöm inte voffeldagen imorn!!!

                                                 

                                                      Mumsmums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0