Dikt

Ja, jag satt här på mitt rum och försökte komma på saker så jag skulle slippa plugga. Och då hittade jag gamla papper och böcker från 9:an. Där hittade jag bland annat ett så kallat "dikthäfte", en utav dikterna som jag hade skrivit i det häftet var "En dag med Karin"  uppgiften med den här dikten var att alla ord skulle börja med bokstaven K. Så här blev resultatet:


En dag med Karin
Kungens kock, Karin, kammade Knuts ko.
Kon käkade keso. Keson kvävde kon.
Karins katt Kellogg's körde karet konstigt.
Kanske kommer kon konvertera.
Knut kollade kons kalla kärl.



Kommentarer
Postat av: Millis

!!!!!!!!!!!!!!! DET KOMMER JAG IHÅG!!!! JAG HADE EN JÄTTEBRA JAG MED MEN JAG KOMMER INTE IHÅG =( OM DU UNDRAR SÅ HAR CAPS-KNAPPEN FASTNAS =S KONSTIGT,VA??? FÅR HÄMTA EN KNIV........

2009-04-11 @ 01:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0