Onsdag 8 Juli

Det har vart mycket dans idag :) Hihi På eftermiddagen dansade jag här hemma, typ sökte på Youtube, och försökte lära mej stegen till olika låtar, hehe

Sen, vid halv 5, åkte jag in till stan. Dansgruppen Bounce, skulle nämligen nämligen dansa ute på Drottninggatan, och hylla Michael Jackson. Dom skulle börja kl 5, sen skulle dom vara halv 6 på centralen. Det tog ett tag innan dom började dansa, första gången var dom på plattan. Det var jättemånga människor som stod runt om och tittade, och många dansare som stod där nere i grupper och pratade. Sen startade musiken (Beat it) och en grupp på ungefär 7-8 dansare dansa, efter ett tag hängde resten av dansarna med, det var riktigt häftigt, set var ju så himla många!! Men när de hade dansat genom första refrången så var dom klara och gick därifrån...så det var lite kort. Men jag gick vidare till stationen, och tittade på dom en gång till där innan jag åkte hem. Men det var riktigt coolt, kolla här!

Nu är det bara ett avsnitt av So you think you can dance..? som väntar,
måste bara säga att dom är så himla duktiga där!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0