Fredag 3 Juli

Ursh! Idag åskade och blixtrade det här... Det var skitläskigt ska jag säga! Och vid ett tillfälle, när det kom en jätteblixt, började våran fax i köket att pipa! :S konstigt va? Men sen blev den normal igen :P

Förutom att ligga gömd under täcket (trodde väl att det skulle skydda mej från blixtrarna :P) så har jag under dagen städat i hela huset, damsuga, våttorka och plocka och så där...Då undrar ni säkert varför i hela friden jag skulle vilja göra det! Jo, svaret finns ett inlägg ned. Mobilen som snart ska bli min!! Haha

När jag hade gjort det så kom pappa hem, och vi två åkte till Gålö med vattenskotern :) Det var skitkul, och jag fick åka på en sån där uppblåsbar ring efter, ni vet, och det var jättevarmt i vattnet, typ 23-22 vid ytan! :O Men det var inte lika kul när det började mullra e bit bort, då blev jag nervös och ville åka därifrån!!

Sen kom vi hem och jag duschade, vi åt mat, jag bakade lite muffins, och allt sånt där. Nu har jag packat en väska, för imorn bitti åker vi till Gnesta. Några släcktingar till mej har landställe där, så vi tänkte hälsa på dem :) Så...jag kommer inte kunna blogga under helgen, men jag kommer tillbaka till måndag!
Ses då!

Kram!

Kommentarer
Postat av: micmic

Hoppas mobilen blir din ;P

haha, jag tänker inte ge mig. De var inte bra xD

2009-07-04 @ 10:27:19
URL: http://michio.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra jobbat gumman!

/mamma

2009-07-06 @ 08:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0