Utställning

Vet ni? Idag va jag på världens gosigaste ställe :) På hundutställning i Älvsjö mässan! Såg en massa lurviga, stora, krulliga, underliga, übersöta, och tokiga hundar! Det var Heaven! X) Vart man än gick så va det "naww..", "nejmen, Guuud!" och "titta vad söt!", men även en del "Oj..!" hehe. Massor med söta va dom i alla fall :)
Efter det åkte vi till min syssling och firade honom som fyller år imorn, och dom har också nyligen skaffat hund, så det blev mer lek och bus.
Egentligen så ska jag skriva på min engelskauppsats, men bara jag tänker på den så blir jag så otroligt arg, kan inte ens förklara varför, eftersom det finns en risk att min ilska kan gå ut över det jag har framför mej, vilket är min dator, och det vore inte så roligt...
Men jag ska nog fortsätta plugga ett tag, sen ska jag gå och sova.


Tog tyvärr inte så mycket bilder,
men här är i alla fall en hund
som tillhör en bekant, som va
där och tävlade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0