update

Har fått lite klagomål på att jag inte har bloggat, men jag har faktiskt flera jättebra bortförklaringar! Men jag tänkte inte dra de för er ;-)
Jag hade körkortteori-prov idag, gick jättedåligt, det var mycketmycket svårare än vad jag trodde,men, jag har G i alla fall. Något positivt med mina studier är att jag fick VG på rättsunskapsprovet vi hade för några veckor sedan. Jag tyckte att det gick väldigt dåligt på det provet, så jag blev väldigt förvånad.
Så, nu har jag gjort en sallad och ska snart äta, men först ska jag visa mitt hår för er, jag klippte mig i fredags, och är själv riktigt nöjd med resultatet. Inte några större förändringar, menmen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0