Måndag 14 dec

SnöSnöSnöSnö Det är allt alla pratar om. Vart man än går; "är det inte mysigt med snön?", "det kanske blir en vit jul efter allt". Och nu tror ni kanske att det här kommer att vara ett bittert inlägg där jag skriver typ, "JA! vi fattar, det är snö, vi har alla sett den trillat ner från himmlen, det är inte någon stor världsnyhet!"? Men det ska jag inte!! ;-) För jag tycker verkligen det är mysigt med snö, så länge man inte får den innanför kläderna :P
Och så är det ju roligt att man kan se NÅNTING när man går hem efter skolan, annars är det ju kolsvart!


Luciatåget som tågade (?) idag

 


Jag & Mican


Kommentarer
Postat av: Michaela

hahah xD "Put your hands in the air.."!!

2009-12-15 @ 18:22:30
URL: http://michio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0