Dan före dopparedan!

Återigen ber jag om ursäkt för dålig uppdatering. Så nu blir det ännu ett sånt här inlägg med bilder som jag har tagit och tänkt "ja,det här ska jag blgga om sen!" men inte gjort.


så såg jag ut på skolavslutningen i fredags, det
gjorde jag även i lördags när jag va på julbord
i Årsta slott. Och det är antagligen samma kläder
jag kommer ha på julafton (imorn!!)

Klänning från Åhlens

strumpbyxor från Åhlens

knästrumpor från Lindex

och ett halsband, som jag tror är från Glitter


På söndagen var jag, pappa och Henrik i stan, på julmarknaden
i gammla stan, och där satte vi oss på ett café och jag drack
varm, vit choklad, otroligt sött var det, men gott! :)

Och så gick vi förbi NK's julskyltning



Asså stämmer dethär? Jag tycker att -(minus)12 grader
är mindre än -6. Blir lite förvirrad?

Har även bakat lite, blev delvis till en julklapp :)

Om jag känner mig själv väl, vilket jag gör, så kommer jag inte att logga
in morgon. Så därför tänker jag önska alla Er en riktigt

GOD JUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0