Dagens köp

För er som inte hängt med så var jag i Farsta idag, blev lite julklappar, men mest saker till mig själv ;-) En ganska enkel grå klänning/tunika, röda (julen färg) strumpbyxor, och gråa knästrumpor. Sen köpte jag en hår mousse från Björn Axén, som ska göra så att håret blir lockigt, får se om det funkar.

  
(Såg nu att det blev lite tokigt med bakrundsfägen
till klänningen, eftersom den är nästan samma som
klänningen :P)






Hade nästan glömt bort att jag lovade säga vad jag tyckte om en fondation jag köpte för ett tag sen, men bara nästan...



Den är, hur som helst, relativt bra. Fint resultat,
men det håller inte så länge. På eftermiddagen
har den lixom "runnit" av eller nåt :(
Men annars är den bra, kostade inte så värst mycket
heller, runt 100kr om jag inte mins fel (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0