bara 364 dagar kvar...

...till nästa jul!! Haha XD
Hoppas alla hade det bra igår på julafton, det hade i alla fall jag :) Det var en traditionell jul, med släckten, och Kalle Anka klockan 3, och massa julmat...Det var jätte trevligt, och sen hoppade vi i badtunnan som var uppvärmd, riktigt mysigt :)
Imorgon åker vi till Sälen, tror att brädan har saknat mig ;-) det ska bli roligt, kommer antagligen vara snorkallt också. Så det kommer nog inte så mycket inlägg på några dagar. Kommer hem på onsdag igen.
Ha det så bra så länge!


Fast först måste jaga bara visa denhär klänningen som jag fick i julklapp, den köpte farmor till mig när vi köpte julklappar. Jag tycker den är oerhört fin! :)


Fin va? Fast den är tillockmed finare på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0