söndag 30 aug

Idag har det vart en riktigt skön slapp-dag, typisk söndag :) Jag har bara läst, gjort lite matte, suttit framför datorn, och så tog jag mej ut på en joggingrunda. och nu sitter jag oc laddar upp för näst skol-vecka...Fast den kommer nog inte bli så ansträngade eftersom vi har studiedag på torsdag och fredag :) Lyllos mej va? X)
Igår var det i alla fall en bra dag, det med, för på kvällen kom Julia, Frida, och Amanda hem till mej. Som jag tror att jag skrev förut så skulle mina föräldrar bort, och jag shasade iväg brorsan, så vi kunde vara ensamma. Så vi åt middag och hade det väldigt trevligt, om jag får säga det själv :) Efter ett tag gick vi och badade, i början var det JÄTTEVARMT! Det gjorde så himla ont i fötterna!! men efter et tag vänjde man sej. Efter det så fixade vi med chokladfontänen, och gjorde ordning frukt och sånt som vi skulle doppa i chokladen. Det var riktigt mumsigt, men o så mätt man blev ;-)

  

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det var jätte kul i lördags:)

2009-08-31 @ 17:43:16
URL: http://amehl.blogg.se/
Postat av: Amanda

Det var jätte kul i lördags:)

2009-08-31 @ 17:44:54
URL: http://amehl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0