Torsdag 27 aug

Sitter i skolan och har lååång lunch...Har inte hänt så mycket den senaste tiden, men skolan börjar dra igång på riktigt med läxor och allt :(

Idag efter skolan ska jag på upprop till gitarren, och jag kanske ska få börja i en stor grupp. Dock med små elever, men jag tror att det skulle vara roligt, jag har inte spelat tillsammans i en grupp på länge, men det är roligt :)

Juste, So you think you can dance igår!! Det är final nästa vecka så det är bara 4 deltagare kvar...Och igår åkte Melissa och Ade ut :( Det var tråkigt att Melissa åkte ut, jag tyckte hon var jättebra, fast de andra två tjejer som gick vidare var ju också bra.

Julia har precis skapat en blogg! Så klicka in på den!!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0