måndag 10 aug

Idag har det inte hänt så mycket. Men igår och i lördags jobbade jag, och igår var jag där för sista gången. Både lite skönt och tråkigt :( Men så är det.
I lördags efter jobbet cyklade jag hem i racer-fart XD(mobilen ramla ur fickan tom, men som tur var märkte jag det innan jag han komma så långt ifrån ;-)) duschade, och gjorde mej i ordning, sen kom Millis till mej, och vi drog till Gröna lund!! På Grönan har dom salsa-kurser varje lördag under sommaren, och jag har en kusin som har tjatat om dessa kurser ett bra tag :P Så där var vi, och försökte att lära oss dansa salsa, och det var riktigt roligt faktiskt, det kanske blev lite flummigt sådär (hehe), men vad hade vi förväntat oss?
När kursen var slut, och det var dags för nybörjarna att lämna plats på scenen till dom som VERKLIGEN kan dansa (ink. min kusin :P) Gick vi och åt middag, eller jag åt, och Millis tittade på :P
Sen kom vi på att sommarkrysset pågick, så vi gick ner och kollade lite på det. Såg lite av Emilia's framträdande, Star Pilots, och Darin! Haha! Sen gick vi tillbaks och tittade på de som dansade salsa :)
En riktigt rolig kväll helt enkelt :)


                                



                                        

Innan jag åkte från jobbet för sista gången så kom jag på att jag inte har tagit några bilder därifrån

                                                         


                                                     

                                         

Och det får avsluta det här inlägget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0