Fredag 28 aug



...jag ÄLSKAR mobil!!!...
Fredag idag...har haft middagsgäster här idag...äntligen helg, några tjejkompisar från klassen ska komma hem till mej imorn. Vi ska äta middag och ha trevligt, och så ska vi bada i badtunnan. Mina föräldrar ska iväg på 40-års fest, så vi blir själva, får bara jaga iväg brorsan bara...hmm... ;-)

I skolan idag hände inte så mycket, hade 2 halv-slappa lektioner. Sen åkte vi till Medelhavsmuseet, då vi ska börja läsa om antiken. Det var lite intressant i början (typ 10 min), sen blev jag trött i fötterna, och trött i allmännhet. efter det slutade vi, och då gick jag och Frida runt lite i stan, sen åkte jag till handen och jag och pappa handlade mat.

Ha en trevlig helg, allihopa!


Kommentarer
Postat av: Julia

Haha vf tog du ingen stol ?

2009-08-30 @ 00:48:39
URL: http://vonkrusia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0