Torsdag 23 apr

Ojojoj, idag har det hänt mycket saker:
Som jag skrev förut så hade jag dataprov idag, och tro't eller ej, men jag blev godkänd! Det måste ha vart tur. Jag fick 80% och gränsen går vid 75%, men ärligt så chansade jag på typ allt, jag hede tur helt enkelt! :)
Sen hade vi lite lektioner som vanligt. Sen var det dags för Aerobics, då jag och My skulle hålla våran lektion: Gud, vad nervösa vi var innan!! Men det gick ganska bra, fick okej omdömmen och så, men det känns skönt att ha det överstökat! :)
Efter det åkte jag i alla fall hem, och vet ni vad som låg i min brevlåda då? Ett kuvert från haninge kommun! (Jag har söt till sommarjobb där) Så jag rusade in, och öppnade det....Men jag kom inte in :( Jag är typ på 30:e reservplats!...Men jag har i alla fall börjat knåpa på ett intressemedelande, eller vad det nu hette, till ett annat ställe, så det är bara att hoppas på det bästa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0