tisdag 7 apr

Hej på er igen! Har ju som sagt inte haft tid att blogga så mycket.
Men så här mycket kan jag säga:
Det är UNDERBART här i Sälen, det har inte vart däligt väder en enda dag, det har vart strålande sol och blå himmel! Vi har dragit ut någon gång på förmiddagen, åkt ett tag, sedan satt sig på nån uteservering och tagit en lunch, åkt några åk til, och sen dra till afterskin och haft jättekul!

Idag på förmiddagen åkte vi på skotersafari i stället. Det var också roligt, tog lite bilder också (nu funkar det äntligen att ladda upp bilder på bloggen från min dator!!:))



Hundfjället


(under skotersafarin)
Vänster sida-Sverige    Höger sida-Norge



Nu är klockan snart halv 10, och jag är hur trött som helst. Ska snart gå och lägga mig :) Imorgon ska vi gå upp jättetidigt, för vi ska åka ca. 1 timma till Norska skidorten Trysil. Ska bli roligt med lite variation X)

Puss & Kram & Go natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0