Söndag 12 apr

God förmiddag!!
Har ni haft en trevlig påsk?
Själv var jag som sagt tillsammans med min familj, och några kompisar till oss. Det var trevligt! Åt en massa god mat (och godis ;-)) det blir en seg dag idag, vi gick upp sent, och ska snart dra ut till backarna. Vi åker härifrån imorn, och då ska vi åka förbi Sågmyra!! yippy!! Dom har en STOR outlet där, det säljs allstå mycket, och billiga märkeskläder.
Jaa, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva...
jag ser inte direkt fram emot att börja skolan på tisdag, men det är ju faktiskt inte alls långt kvar till somarlovet!! :)

Här är lite bilder:


I torsdags stod Mojje med badn för underhållningen, hihi.
Gick ju dit för småttingarnas skull, hrm hrm
Men det var faktiskt skoj!!


vi målade såklart ägg också. Den svartmålade är min brorsas,
han har inte riktigt förstått vad Påsken innebär X)


Dom hade gjort en jättegod tårta också, mums! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0