Onsdag 22 apr

Tänkte berätta lite om min dag:
På morgonen hade vi världens jobbigaste lektion i naturkunskap, håller på att jobba om ekologi. Sen satt vi och plugga (läs: allt annat än att plugga) ett tag innan vi gick och åt lunch. Och efter lunchen proppade jag i mig ett half paket glass! Hehe, det va så att vi hade köpt glass till det att vi skule se på SAW, men vi åt aldrig upp den, så jag tog med den i en kylväska. Som några av oss sedan åt av.


En söt bild på Julia med hennes glass.

Sen hade vi spanska och engelska. Och efter det hade jag och My en liten test-lektion. Vi två ska hålla en dans lektion på aerobicsen imorgon, så vi tänkte att det kunde vara bra att träna lite innan. Men imorgon gäller det på riktigt! Lite nervös är jag nog...
När jag sen kom hem pluggade jag lite, har dataprov i PowerPoint imorgon, sen gick jag för att träffa Evelyn (AKA Kiwy)!!


Jag har saknat henne såååå mycket.
Vi gick runt lite och pratade och så. Pratade bland annat om Jehovas vittne (vet inte om det stavas så), och hon berättade en sak som jag tyckte var jättekul!! Det är i alla fall om människors förutfattade meningar om Jehovas vittnen. Så här vare: En tjej som hon känner, som är Jehovas vittne, fick en kommentar av en kille som inte visste att hon var Jehovas vittne, typ "Aaa, men Jehovas vittnen äter ju inte pannkakor!"  Asså, what t' * jo för det står ju säkert i bibeln:
Du skola icke äta pannkakor...Haha, hur tänker en del människor igentligen?!


Och sen ett tag efter att jag kom hem igen så fick jag veta att jag vann den här tävlingen, som jag skrev om förut. Roligt dedär!

Nu ska jag väl gå och lägga mig,
önska mig lycka till på dataprovet, och på dans lektionen för den delen! :)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0