♥♥♥

Nu har det hänt!!
Några bekanta till mig, eller dom är mycket närmare än bekanta, menmen. Dom fick i alla fall barn/syskon igår!! 17 april 2009. Stort grattis till dom!

Igår då så var Amanda, Frida, julia och Fabian oss mig. Vi tittade som sagt på Saw 4 och 5. Dom va ju så himla äckliga att det inte är sant!! Blää! Men nu äre över i alla fall :)
Vi åt middag imellanåt också. men sen slog det mig att jag skulle ju bli själv hemma när dom skulle åka iväg, mina föräldrar var borta hos några kompisar och åt middag. Och det var inte en rolig tanke ska jag säga, den var ju typ 10 halv 11 då!! Som tur var erbjöd sig Julia och Fabian att cykla med mig till dit vart mina föräldrar var, det låg ju som tur var inte så långt ifrån vart Julia bor. Men tack så mycket!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0