blabla

Okej, var berädda på en mycket konstig och osammanhängande text!
Jag hade ju nationellt prov i engelska, det gick faktiskt okej, jag var dock sjukt nervös innan, jag visste inte vart jag skulle ta vägen, men efteråt känndes det bra :) Jag hoppas min lärare också tyckte att det gick bra. Efter skolan gick jag till biblioteket och lånade några böcker , :O, som jag ska läsa när jag åker till fjällen på lördag eller söndag. Och sen gick jag hem i det fina vädret! :) Jag blir så himla glad när det är så fint och vårigt väder!! Åh, juste, vet ni? Idag kom pappa hem med en fotoskrivare! Exciting :)
Nu måste jag nog fortsätta med min romananalys(...) det går inge vidare med den där.
 Jaja, hej med er!

Kommentarer
Postat av: micmic

haha, låter som en toppendag :D

2009-04-02 @ 08:15:46
URL: http://michio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0