Tisdag 24 apr

Hej hej
bara en snabb liten update,
i morgon åker jag upp till stockholm och stannar till onsdag nästa vecka. Ska bli så kul! kom på nu att det var väldigt länge sen jag stannade så länge. Tyvärr kommer vistelsen bestå till stor del av plugg, memen. Jag har lite roligheter inplanerat också, middag med tjejerna(de flesta iaf) och utgång på fredag, och sen har vi ju valborg på måndag, som ska firas med släkt och vänner.
Och på tisdag är det ju ingen mindre än MIN födelsedag! XD haha tänk va tiden går snabbt

Nä jag ska väl ta att packa klart det sista, och sen SOOVA

Go natt på er!

Kommentarer
Postat av: M

Yaay!! Roliga saker!!! Weeiii!! :D

2012-04-25 @ 21:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0