Tisdag 15 mar

Hej hej på er! Nu e klockan typ halv 11 och jag har fortfarande inte åkt till skolan :P Men det är faktiskt så att vi ska jobba med projektarbetet idag, och jag och Amanda bestämde att vi skulle ses i skolan klockan 12, så jag behöver inte gå hemmifrån förens om 45 minuter :) Så nu på morgonen har jag passat på att träna lite faktiskt och skriva lite själv på projektet :) Det är lite stressigt eftersom vi ska skicka in det vi har skrivit till ett förlag som ska trycka våran bok på torsdag, och vi är inte helt klara ännu :S Men det kommer lösa sig :) Nä, nu ska jag dricka upp min kopp kaffe innen det blir kallt, sen ska jag väl dra mig mot bussen. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: mmautildah

Fin blogg , vad gör du :)?

2011-03-16 @ 20:48:31
URL: http://mmautildah.blogg.se/
Postat av: Miriam - Fotoblogg

Tävlingen om 2-hålsörhänget är avslutad!

Kolla om du vann om inte så har jag dragit igång en tävling där du kan vinna en ear cuff :)



Ha en fin dag!

2011-03-21 @ 08:28:31
URL: http://fotomojjet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0