torsdag 15 dec

ja tänk att det redan är 15:e december, *räknar* 9 dagar kvar till julafton! :D Och 6 dagar kvar till jag åker till Stockholm. Och bara 2 dagar kvar till min familj och några kompisar kommer ner hit och äter julbord :D

Innan jag åkte hem idag gick jag till 4sound vid juneporten och skulle köpa strängar till gitarren, då en sträng gått av. När jag kom dit sa jag att jag ville köpa 6:e strängen i nylon. Då hade dom inte den. Så jag fick köpa en hel förpackning med ALLA strängar, fast jag bara behövde en, plus att jag redan hade en uppsättning med 1:a till 4:e sträng hemma..Gaah! 

jaja det är inte så mycket man kan göra åt saken, nu ska jag leta efter lite jullåtar och spela lite tänkte jag. 
Kom på att det va länge sen min fina gitarr fick en plats i strålkastarljuset här i bloggen, men nu så;
 

Skrev inte jag för bara ett par timmar sen att jag skulle plugga när jag kom hem?
hehe


Kommentarer
Postat av: mic

Va irriterande xD Men alltid bra att ha lite extra!! :) Du får spela som en galning tills de andra går sönder också! Hoppas allt är bra med dig jekka! :) kram

2011-12-15 @ 18:12:30
Postat av: Fatma - JULKALENDER

Dagens lucka innehåller utlottning av valfri laptop skinn :)

2011-12-15 @ 19:12:58
URL: http://fatmas.se
Postat av: Jennie

Hej tjejen!



Nu har vi en tävling på vår blogg där man kan vinna de tre första böckerna i Twilight serien med filmomslagen!



Var gärna med och tävla, då du kan vinna de antingen till dig själv eller till någon vän som vill upptäcka denna fantastiska berättelse mellan Edward och Bella!



Här: http://thetwilightseries.blogg.se/2011/december/tavlingsdags-i-samarbete-med-cdoncom.html#comment

kommer du direkt till tävlingen!



Hoppas du deltar :)

God Jul!



(ledsen om du inte uppskattar dessa typer av kommentarer)

2011-12-16 @ 15:42:23
URL: http://thetwilightseries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0