sol, vind och vatten

Det har vart en sån härlig dag idag :) vår på riktigt, solen  skiner och det är varmt, jag har suttit ute i bara t-shirt och jeans, det var länge sen man kunde göra det.

Tidigare idag åkte vi nercabat(med nya bilen) till icamaxi, kände mig inte lite cool ska jag säga B-) Men håret vart väldigt trassligt efter vinden ..hehe. Men det fick mig att längta efter att åka ut med båten, vill åka ut på sjön NU!!

Nu har jag precis varit ute och lekt med Bea(hunden), Julia och Wilma, och sen sprutade Martin vatten på mig, men det gjorde inget för jag är på så bra humör :D

 

Om jag orkar så kanske jag laddar upp lite bilder från London snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0