Hello!

Hej hej!
Tänkte bara säga att jag lever, även fast det inte verkar som det... Vi kom hem från London i torsdagsnatt(eller natten till fredag, har alltid problem med vad man säger för vilken natt :S), och jag har haft fullt upp i helgen med högskoleprov i lördags, jobb igår samt att jag kämpar på som bara den med min projektrapport, det ska lämnas in imorgon så jag har lite på gång.
Och nu ska jag strax iväg på gitarrlektion, väntar bara på att Viktoria ska ringa, men jag dyker väl upp med lite bilder om nån dag eller två, när det har lugnat ner sig med skolan(om det någonsin kommer göra det..)

ha det bra så länge!




ps. vad tyckte ni om tatueringen förresten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0