Västen!

Västen som jag då har sytt om är en jättegammal fusk-pälsväst. Och så här gjorde jag:


1, Jag började med att klippa bort dragkjedjan.


2, Sedan sprätte jag bort fickorna.


3, Sen klippte jag även bort luvan.


4, Sen mätte jag upp, och klippte upp vid "midjan" på västen, eftersom
jag ville att den skulle vara lite kortare.


5, Sen gjorde jag lite små-justeringer med saxen ;-)


6, Sen äre bara att börja sy sömmarna!

 
Har ni sett mammas symaskin från stenåldern föresten? Hehe


7, Sista grejen är att sy fast spännen, och sen äre KLART!

Och under tiden lyssnade jag på P3, och track-listan, det var ett tag sen man gjorde det! Anledningen bakom det var att de hade gjort en intevju med favoriterna Tokio Hotel X)

Om jag har tid så lägger jag in en bild imorn så ni får se hur slutresultatet blev!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0