Söndag 7 juni

Jag trodde jag skulle jobba idag, men icke. Jag hade gått upp itid (kl 9) ätit och så, sen cyklade (!) jag iväg. Och när jag näsan var framme, så mötte jag min arbetsgivare, och hon sa att jag inte behövdes idag...Jag hade fått ett mail från henne tidigare i veckan, men jag läste väl för snabbt och missförstod det hela, så kan det gå :P Så jag cyklade hem och köpte svenska jordgubbar på vägen X)

Så då var jag hemma hela dan istället, men det gjorde inte så mycket eftersom jag hade en mycket, mycket bra bok att läsa, Twilight. Men det är en jättetråkig sak...den är snart slut!!! Det är bara ett par kapitel kvar :( Som tur är så är jag ledig imorgon, så jag kan åka till Farsta och köpa New Moon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0