söndag 28 juni

Tänkte att jag skulle berätta vad jag har haft för mej de senaste dagarna, eftersom jag inte haft tid, inte velat lämna solen, för att blogga.
I torsdags träffade jag Amanda, Frida och My, My's hund Stella var också med :), i Långbro parken, som ligger ungefär vid Älvsjö station. Så där var vi och hade picknick och spelade kubb, jag var med i det vinnande laget 1 av 3 gånger :P, och kort, och så solade vi och pratade :)
I fredags åkte jag och familjen till Ekerö, begravning, det var inte en hämskt sorlig historia egentligen, men tråkigt är det väl. Det var en väldigt fin kyrka i alla fall! Sen åt vi lunch i stan, och sen åkte vi och handlade mat. På kvällen blev det middag tillsammans med några grannar, då vi norpade kvällssolen från den enas tomt ;-)
I lördags, igår, var det då min lillebrors födelsedag. 14 år fyllde han!! På kvällen skulle det komma lite släcktingar och bekanta, så jag och mamma (och pappa) stod i köket hela dan och svettedes och försökte få till en middag. Det vart i alla fall en trevlig middag :)
I morse efter frukosten packde jag och resten av familjen väskorna, och drog till Dalarö, och ut med båten. Vad skönt det var med lite blåst! Det var ju helt vindstilla hemma :) Vi åkte i alla fall till Måskarna(tror att det stavas så), och solade och jag badade till och med en gång!! Mot kvällen åkte vi till Karlslunds Marina för att äta middag på restaurangen där. Jättegott som vanligt :) Sen när jag kom hem så satte jag på datorn, för jag tänkte att jag skulle blogga lite, hade även tänkt att ladda upp lite bilder från veckan. Men självklart så funkar ju inte det!! Så irriterad man blir! AHH...men sånt är livet!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0