Onsdag 3 juni

Idag hade jag bara en lektion, spanska, och efter det åkte jag tillsammans med Julia till stan. Jag skulle köpa avslutningsklänning, och hon skulle köpa studentpresent. Och javisst var det massa studenter, jag var inte alls avundsjuk! Inte det minsta! Hur som helst så gick det  inge vidare för mig, jag kom hem med ett par vita jeans, som jag ska ha på mig imorgon när jag ska gå och se på balett :), och en bok. Sen tänkte jag köpa ett par ballerinaskor också, men några såna fanns inte...

Där var jeansen...Och boken jag köpte var (så klart):

Twilight!!! Vad annars? Haha, jag lyssnade på den förut, och alla andra i
serien, men jag ville lixom läsa den också :) Den är ju så bra!

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja har alla böcker :)

2009-06-06 @ 17:52:40
URL: http://johannaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0