God morgon!!

Gud vad jag har blivit dålig på att blogga! Ska bättra mig. Igår var det i alla fall jättefint väder, verkligen sommar. Och jag var ledig typ hela dagen. Jag hade matte på morgonen då fick reda på våra betyg, jag kommer få VG. Så när vi hade varit där i typ en kvart fick vi gå. Och då hade inte jag några lektionen fram till kl 1. Och det var inte en människa i skolan, så jag åkte hem. Jag tänkte att jag skulle åka tillbaka til skolan och ha idrott, men min mamma sa att jag inte behövde göra det, jag var ju ändå lite sjuk. Så då var jag hemma och satt ute (i skuggan) hela dagen, fram tills att jag och Henrik cyklade till Jordbro och hade gitarrlektion.
Idag är det väl mindre roligt väder, får väl stanna innomhus istället.
Ha en bra dag!<3



Var även ute i skogen och plockade lite blommor till Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0