Fredag 5 juni

JAG VILL OCKSÅ TA STUDNETEN!!!!!!!!!!!!! orättvist....okej det är allt annat än orättvist, men i alla fall! Jag tänkte då titta på när 3:orna springer ut (jag är fortfarande kvar i skolan), men det är nog inte så många som jag känner som ska göra det, lite tråkigt. Så nu sitter jag här och gör lite skitsaker på datorn :)

Jag kan berätta om igår! Jag var ju på balett med mina kusiner Elin och Ida, och våran farmor, vi hade fått biljetter av farmor för att se på Svansjön. Det var en massa strul när vi skulle komma dit, bussar som var försenade p.g.a studentflak (jävla studenter...) och sen skulle vi träffas vid kungsträdgården och gå tillsammans till Operan, men det skedde ett litet missförstånd. Men till sist var alla på plats i alla fall, och vi åt räksmörgås i ett litet café där, och lyssnade på en kille som pratade om Svansjön. När klockan var 7 så började vi gå mot vart vi skulle sitta, och vi hängde av oss våra jackor, och hittade våra platser.
Jag trodde det skulle vara jättesvårt att hänga med i handlingen, men det var det inte, de gjorde stora gester och så så det var inte alls särskilt svårt att förstå vad de ville säga, det hjälpte väl ganska mycket att ha läst innan vad del olika akterna handlade om.
Men danserna var jättefina, och dansarna var duktiga, haha narren var roligast! Och så var det jättefin musik! Alltihop var jätteroligt, skulle definitivt vilja gå på något liknande igen. Men jag har ju som sagt varit lite sjuk under veckan så jag var enormt trött redan efter andra akten (det var fyra).


Kommentarer
Postat av: micmic

åå, var det vackert att se? :)

2009-06-05 @ 16:08:28
URL: http://michio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0